VCMI 0.6 Released!
it took us 3 months to prepare new version but it brings a number of new features. In VCMI 0.6 it's possible to build town structures, recruit creatures and enter the battles. Though VCMI 0.6 is still *not* playable, it's much more playable than previous version :) It's possible to enter battles and move creatures, but it's impossible to kill enemy stacks and win. If you want to exit the battle simply use "flee" button.
We are going to make a few more releases of 0.6x series including improvements in the battles (we want to make them at least winnable before 0.7).
Installation: Extract the package into your main Heroes folder. WoG 3.58f is required. We strongly recommend using English version. If you have older version of VCMI you can overwrite it.
Acknowledgements: Thanks (as always :)) for Steven Aus for testing and helpful suggestions.
Выпущена новая версия VCMI 0.6. Теперь в игре есть возможность ведения битв. Подробнее по русски в ближайшее время...
VCMI 0.6 - ciąg dalszy projektu
Niedawno, bo kilka dni temu światło dzienne ujrzała kolejna wersja VCMI. Niezorientowanym warto przypomnieć, że ów projekt ma w założeniu odtworzyć silnik gry Heroes 3. Choć jak podkreślają sami twórcy, obecna edycja nie jest jeszcze zbyt "grywalna" to widać znaczące postępy w stosunku do poprzednich wersji. Oto lista najważniejszych zmian:
- możliwość rekrutacji stworzeń - dodatkowe przyrosty stworzeń (Zamek, Graal, itp.) - dochody miast - działające okno budowy struktur w miastach - okno jednostek - możliwość dzielenia, łączenia slotów oraz zwalniania jednostek. - ekran walki (możliwość atakowania jednostek)
Uwaga! Aby uniknąć crashów gry, pliki VCMI należy przekopiować do katalogu z angielską wersją H3/WoGa. Jeśli takowej nie posiadamy to wykonujemy kopię folderu z grą, następnie usuwamy wszystkie pliki txt, pcx z katalogu data i instalujemy plik ze skarbca Kwasowej Groty zmieniający język H3/Woga na angielski.
|